Celozrnná vřetena s rajčaty, bazalkou a opečeným tempehem.

It's a lunch time!

cruelty-free dairy-free oil-free eggless vegan healthy
Dám vám hádanku.
Je to rychlé, je to jednoduché a je to lahodné.
Co to je?
Ano, přesně tak!
Celozrnná vřetena s rajčaty, bazalkou a opečeným tempehem.
Já nevím jak vy, ale pokud mě přepadne hlad na něco velkého, to poslední, co bych chtěla, je trávit hodinu v kuchyni, abych ho utišila. A proto jsem nadšená z tohoto receptu. Zabere minimum času, uspokojí vaše chuťové buňky a bonus? Použijete minimum nádobí. Což si myslím, že každý z nás ocení, protože kdo rád stojí u dřezu a myje nádobí? Já ne. 

Dost kecání, jdeme na to!

65 gramů celozrnných vřeten 
Půl konzervy krájených rajčat Alnatura (Ta je boží! Levnější než klasické konzerva s rajčaty a nemá žádná éčka, cukr a jiné věci, co v rajčatech nechceme, že..Někdy, když si čtu složení potravin, připadám si jako kdybych četla katalog IKEA..)
70 gramů Tempeh Asia(najdete např. v Globusu)
Sušená bazalka nebo čerstvá bazalka(čerstvá je pochopitelně lepší, leč tu jsem po ruce neměla)

Postup:

Tempeh nakrájíme, dáme do plechu na pečící papír a vložíme do trouby, která byla předehřátá na 200 stupňů Celsia. Dáme vařit vodu(já si jí předehřeju v konvici a naleju do hrnce. Zabublá cobydup!). 
Průběžně kontrolujeme tempeh. 
Vložíme těstoviny do hrnce a po 5-10 minutách odstavíme a slejeme vodu. Následně do hrnce dáme půl konzervy rajčat, bazalku, pepř a sůl dle preferencí. Promícháme a dáme na sporák na medium teplotu. Jakmile mají těstoviny správnou teplotu, odstavíme a dáme do misky.


Zkontrolujeme tempeh jestli je už hezky opečený. Jestli ano, vyndáme a nasypeme do misky. Promícháme.

Cože? Takhle jednoduché?!
No. Ano.

BON APPÉTIT.